Servicii hoteliere de lux cu echipamente horeca de calitate

Multi dintre turistii de lux cred ca serviciul este cel care face diferenta dintre un hotel foarte frumos si un hotel de neuitat. Dar ce reprezinta cu adevarat un serviciu grozav intr-un hotel de lux? Pentru a afla cum un consultant in ospitalitate evalueaza serviciul unui hotel, am vorbit cu unul dintre cei mai buni. Eric Weiss este un guru in materie de servicii hoteliere, iar el sustine ca unul dintre cele mai importante aspecte din spatele oricaror servicii de calitate sunt echipamentele horeca de calitate superioara.

Personalitate, un personal inteligent, emotional si spiritual

Pentru a fi maret, un hotel are nevoie de o echipa care sa stea in fata echipamentelor de inalta calitate utilizate. Ambele, de la management la staff-ul din prima linie, dotate cu inteligenta emotionala. Acest lucru inseamna ca oamenii sunt intuitivi, empatici si autentici. Fraza personalitatea ospitalitatii este cea care merge dincolo de simpla bucurie de a te afla intr-un anumit loc la un moment dat. Este important locul, dar la fel sunt bunatatea naturala, umorul, pofta de viata si calitatea serviciilor si echipamentelor din jur. O persoana linistita face ca oaspetii sa se simta confortabil si importanti. Un angajat al unui mare hotel de cinci stele, vede, de asemenea, dincolo de lucruri. Acesta este inzestrat cu un sentiment de prioritate, atentie la detalii, practic, eficient, ceea ce ii face pe oaspeti sa simta ca personalului ii pasa cu adevarat de ei.

Detalii estetice – rafinate, generoase

Pentru ca un hotel sa para distinctiv in ziua de astazi, este prioritara alegerea facilitatilor oferite in camera si caracteristicile echipamentului horeca folosit in incaperea, dar si dincolo de ea. Aceste accente ar trebui sa fie utile, de bun gust, distincte. Nimic la mana a doua, uzat sau cu semne. Hotelul trebuie sa furnizeze toate elementele esentiale unei calatorii de lux. Iar acestea includ necesitati precum sertare ample, dulapuri spatioase, un seif, un incarcator de laptop, umerase pufoase, apa imbuteliata gratuita, halate si papuci care merg dincolo de albul de baza. In general, bunuri si servicii care prezinta gust adevarat, respect si rafinament. Mici tusee care depasesc de obicei alte resorturi si care raman in memoria vizitatorilor. De exemplu, multe hoteluri de lux iti fac pantofii peste noapte. Intr-un hotel din Honolulu, incaltamintea iti este returnata intr-o cutie de bambus. Toata lumea da bomboane de ciocolata si mici atntii locale: trufe mari, flori frumoase nu numai in camera, dar si pe tava de room-service, un bol de fructe.

Acestea sunt servicii de baza non-negociabile si gratuite: sala de sport atragatoare deschisa 24 de ore, cu echipamente de brand; daca spatiul o permite, o piscina cu salvamar; wifi gratuit; o varietate de optiuni de luat masa; un centru de afaceri cu proiectoare si imprimanta; o politica sincera in ceea ce priveste animalele de companie. Facilitatile din baie, ca si toate echipamentele horeca, sunt o obsesie pentru multi calatori de lux.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *